Ingyenes online játékok a kutyákról és egyéb állatokról

Kutyás Online Játékok

Kutyás Online Játékok

Hős Hatos Online Játékok

2015. augusztus 02. - kutyasbarat

Egész jó kis mese szerintem a Hős6os vagy Hős Hatos vagy akárhogy is hívják itthon, mert van pár neve ugyebár. Nem olyan rég láttam, de nagyon is tetszett, mondjuk kicsit kiszámítható volt a történet, de egy mesének azért legyen jó vége. Kicsit keresgéltem és találtam is hős6os játékok jó pár verzióját.

hos6os játékok kép

A jó pár az inkább nagyon sokat jelent, mert tényleg van itt minden, ami akár neked is bejöhet. Pl matekos fejtörő, öltöztetős, akció és még logikai játékok. Kutyásat spec eddig nem találtam, de szerintem hamarosan az is lesz. A képen pl egy olyan játék van, ahol a képen elrejtett betűket kell megkeresni.

süti beállítások módosítása